امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Saturday, 20 April , 2024    14:51

ویراستی

Loading

در این پست جملات کوتاه شبیه توییتر (نجوا) یا ویراستی توسط ادمین و مخاطبان درج میشود و شما هم می توانند کوتاه نوشت های خود و یا مربوط به دیگران را در بخش دیدگاه درج کنند و یا پاسخ بدهید.

18 comments on “ویراستی

  1. PerseTV گفت:

    قیمت طلا امروز به کمترین میزان خود در بیش از یک ماه اخیر رسید، چراکه دورنمای بالا ماندن نرخ بهره آمریکا به مدت طولانی تر باعث رشد ارزش دلار شده است.

    به گزارش فرصت امروز به نقل از سایت طلا، قیمت هر اونس طلا امروز در لحظه تنظیم این گزارش با 19 دلار کاهش نسبت به روز گذشته به 1878 دلار رسید.

    ارزش دلار در برابر رقبایش به بالاترین سطح در 10 ماه گذشته رسید زیرا سوددهی اوراق قرضه خزانه داری آمریکا به دلیل چشم انداز بالا ماندن نرخ بهره برای مدت طولانی تری افزایش یافته است

    0
    0
  2. PerseTV گفت:

    «الایران و العراق لاممکن الفراق»
    از زیباترین شعارهای دسیسه شکن بوده و هست
    همین رو به لفظ فارسی به همتباران برادران خواهران افغانستانی میگیم چون ما بفکر اتحاد و ادغام کامل دو کشور هستیم درسته مشکلات فرهنگی است دشمن هم هست ولی به ان سمت میرویم
    «ایران افغانستان را جدایی ممکن نیست»

    0
    0
  3. PerseTV گفت:

    ‏گزارش روزنامه وال‌استریت‌ژورنال:
    ‏از سال۱۹۹۸ تعداد آمریکایی‌هایی که میهن‌پرستی را مهم می‌دانستند از ۷۰ به ۳۸%، اهمیت دین از ۶۲ به ۳۹% و اهمیت فرزندآوری از ۵۹ به ۳۰% کاهش یافته است!

    0
    0
  4. PerseTV گفت:

    ایلان ماسک مدیرعامل توئیتر در مصاحبه‌ای دست به افشاگری درباره ارتباط میان توئیتر و دولت آمریکا زده.

    ‏ماسک گفته میزان دسترسی دولت آمریکا به همه چیزهایی که در توئیتر می‌گذرد، من را متحیر کرد. از آن مطلع نبودم. مجری از او پرسید این شامل پیام‌های خصوصی هم می‌شده؟ ماسک جواب داد:«بله!»

    0
    0
  5. PerseTV گفت:

    ‏⁧‫#تورم‬⁩ در ۱۲ ماه گذشته

    ‏چین: 1%
    ‏عربستان: 3%
    ‏ژاپن: 3.3%
    ‏کره‌جنوبی: 4.8%
    ‏اندونزی: 5.4%
    ‏کانادا: 5.2%
    ‏برزیل: 5.6%
    ‏آمریکا: 6%
    ‏فرانسه: 6.3%
    ‏هند: 6.4%
    ‏آفریقای جنوبی: 7%
    ‏مکزیک: 7.6%
    ‏استرالیا: 7.8%
    ‏المان: 8.7%
    ‏انگلیس: 10.4 %
    ‏روسیه: 11%
    ‏ایران: 46.5%
    ‏ترکیه: 55%
    ‏آرژانتین 110%

    0
    0
  6. PerseTV گفت:

    ‏منابع آمریکایی میگویند زلنسکی و اطرافیانش ۴۰۰ میلیون دلار از کمک های آمریکا به اوکراین که مربوط به خرید سوخت بوده است را اختلاس کرده اند!

    ‏زلنسکی رهبر اوکراین نیست؛ بیشتر به یک کارمند دست کج آمریکایی شباهت دارد که پولی از رئیسش میگیرد و از آن میدزدد! این هم قهرمان اصلاح طلبان :))

    0
    0
  7. PerseTV گفت:

    نحوه استخدام کسی مثل صادق زیباکلام، هم‌پوشانی منافعش با خانواده رفسنجانی و نقشش در تحمیل برجام، شخصی نیست. بخشی از معنای سیاسی شخصیتی عمومی است. شخصیتی که سالها به جامعه ایران فکتهای غلط و تحلیلهای غیرواقعی داده علی علیزاده

    0
    0
  8. PerseTV گفت:

    در آموزه های دینی و قرآن آمده فرشتگانی بر شما گماردیم که زندگی و اعمال شما را ثبت میکند مستند تجربیات پس از مرگ در برنامه ‫#زندگی_پس_از_زندگی‬ طوری است گویا چند نفر از چند زاویه از کل زندگی انسان فیلمبرداری میکنند درواقع نوبسنده نیستند بلکه با چیزی شبیه موبایل فیلم میکیرند

    0
    0
  9. PerseTV گفت:

    ‏هند پر جمعیت ترین کشور دنیا شد و جای چین را گرفت؛ چین رسما بزرگترین اقتصاد جهان شد و آمریکا را کنار زد؛ برزیل ضمن انتقاد از آمریکا برای دمیدن در جنگ اوکراین، برای میانجیگری اعلام آمادگی کرد؛ هر روز کشورهای بیشتری از کنار گذاشتن دلار میگویند؛ دنیا به سرعت در حال چند قطبی شدن است!

    0
    0
  10. PerseTV گفت:

    ‏ماه‌های اول که اومد آلمان وقتی میرفت مرکز خرید مدام آرایش غلیظ میکرد و کفش پاشنه ده سانتی و لباسهای مهمونی می‌پوشید
    ‏بعد مدتی که هوسش خوابید تازه متوجه شد اینجا همه لباس اسپرت و کتونی میپوشن چون مدام درحال دوندگی برای کلاس و کار هستن
    ‏میگفت اروپا توی ایران بد تفهیم شده
    ‏⁧‫#فرهنگ_پژوه‬⁩

    0
    0
  11. PerseTV گفت:

    چند شرکت خام فروش، هم منابع ارزی کشور را قبضه کرده‌اند و هم مواد اولیه تولید را. اولی را گران می‌کنند و دومی را به قیمت اولی می‌فروشند.
    ‏و آنکه حقیقت را، فقط یک بار، در هیئت واقعی آن دیده باشد، مگر می‌تواند در برابر این جنایت خاموش باشد؟ سفره مردم کم از مرز این سرزمین ندارد.

    0
    0
  12. PerseTV گفت:

    ‏ظاهرا چین در پی حذف ایران از کریدورهای شمال جنوب و شرق غرب است. این کشور به دلیل رقابت با هند مایل نیست از طریق بندر چابهار به هلسینکی فنلاند متصل شود بنابراین خواهان کریدور عربی ترکی برای اتصال به لندن است. در محور شرق به غرب نیز با بالا بردن یک پله‌ای این کریدور
    ‏1/7

    0
    0
  13. PerseTV گفت:

    ‏سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: دولت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را ارائه کند

    ‏ تشکیل وزارتخانه به معنی نظارت‌پذیر بودن ‌‌و‌قدرت عمل موثر برای بازرگانی و تنظیم بازار است

    ‏لذا اگر این لایحه تقدیم مجلس شود اینگونه به نظر می‌رسد در سریع‌ترین زمان ممکن تصویب می‌شود

    0
    0
  14. PerseTV گفت:

    ‏تصویب استیضاح وزیر صمت در کمیسیون صنایع

    ‏حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس:

    ‏استیضاح وزیر صمت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس پس از صحبت‌های طراحان استیضاح و پاسخ‌های وزیر بررسی شد و با توجه به اینکه تعداد امضاکنندگان استضیاح بیش از ۱۰ نماینده بود، گزارش استیضاح به صحن علنی ارسال خواهد شد

    0
    0
  15. PerseTV گفت:

    در حالیکه دولت المان قول داده بود با خاموشی اخرین نیروگاههای اتمی قیمت برق در این کشور کمتر گردد، کنسرن انرژی EON در استان نوردهایم وست فالن المان ( پرجمعیت ترین استان المان ) قیمت برق را ۴۵ درصد افزایش داد،۶۶ درصد مردم المان مخالف خاموشی نیروگاه های اتمی بودن

    0
    0
  16. PerseTV گفت:

    ‏مدیر عامل سایپا: قیمت تمام شده درب گمرک چانگان ۹۰۰ میلیون تومان است، فکر نکنم بتوانیم این خودرو را بیشتر از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بفروشیم.
    ‏‌
    ‏نوش جان کسی که در سامانه ثبت نام کرده. این خودرو در بازار نزدیک ۲ میلیارد و ۵۰۰ تومان قیمت دارد. ما خیلی مظلومیم.

    0
    0
  17. PerseTV گفت:

    ‏سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور: جمع‌آوری کارت سوخت جایگاه‌ها تکلیف قانونی در بودجه ۱۴۰۲ است، ولی بهتر بود با اطلاع‌رسانی قبلی انجام می‌شد. به‌هرحال، مردم برای سوخت‌گیری بنزین آزاد، حتما کارت سوخت خود را همراه داشته باشند.

    0
    0
  18. PerseTV گفت:

    در تمام کشورهای دنیا شبکه از عمال های مافیایی تشکیل شده تا رابطه تجاری اقتصادی ان‌کشورها را با دلار پیجیده تر و سخت تر کنند هسته هماهنگ کننده این مافیا درون بانک مرکزی است

    0
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *