امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Thursday, 25 April , 2024    21:00

رونالدو به ایران آمد

Loading

اگر خواننده این گزارش سمج‌ترین طرفدار فوتبال دنیا باشد و سلفی با رائول، ژاوی و دیگر ستاره‌ها را در ایران در صفحه اینستاگرام خود پست کرده باشد، باید این را بداند که دیدار با رونالدو برای او و دیگر طرفداران تقریبا غیرممکن است.

به نوعی اگر تصور می‌کنید که قرار است یک مراسم استقبال و سپس بدرقه برای رونالدو برگزار شود و پیشکسوتان و ستاره‌ها به دیدار فوق‌ستاره بروند، کاملا در اشتباه هستید. چرا که تیم النصر با تمهیدات فوق‌امنیتی به ایران می‌آید و در هتل محل اقامت مستقر می‌شود و سپس به همین شکل راهی ورزشگاه آزادی و بعد هم ریاض خواهد شد.

این گزارشی است از اتفاقات احتمالی در اقامت النصر با رونالدو در تهران:

تیم النصر با جت اختصاصی حوالی ساعت ۹ صبح فردا (دوشنبه) ریاض را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. به این ترتیب احتمالا پرواز این تیم در ساعت ۱۱ صبح روی باند فرودگاه به زمین خواهد نشست. همچنین نکته مهم این است که بر اساس آخرین شنیده، فرودگاه مهرآباد میزبان جت اختصاصی النصر خواهد بود اما ممکن است در آخرین لحظات فرودگاه بین‌المللی جایگزین شود.

حفاظت النصر به یک تیم زبده و کاربلد سپرده شده که ماموریت‌هایی در حد سفر رئیس جمهور را داشته‌اند و حالا قرار است بازیکنان النصر را از فرودگاه تا هتل هدایت کنند. این تیم که از دولت ماموریت را گرفته، تلاش خواهد کرد که کوچکترین تماسی بین مردم و بازیکنان وجود نداشته باشد. همچنین النصر از پاویون دولت در فرودگاه مهرآباد خارج خواهد شد که عملا امکان دسترسی از این محل برای طرفداران غیرممکن است.

ترید إیران أن تمنح کریستیانو رونالدو وغیره من لاعبی کره القدم الأجانب الذین سیسافرون قریبًا إلى طهران، بطاقه SIM خاصه تسمح لهم بالوصول إلى الإنترنت دون قیود – وهو أمر لا یستطیع المواطنون الإیرانیون فعله – الأمر الذی أثار غضب البعض فی إیران.

Iran wants to give Cristiano Ronaldo and other foreign football players who will soon travel to Tehran a special SIM card that will allow them to access the internet without restrictions – something Iranian citizens cannot do – which has angered some in Iran.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *