امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |   Friday, 19 April , 2024    00:45

بیت‌کوین کامبک زد

Loading

بیت کوین روز چهارشنبه به بالای ۲۹۰۰۰ دلار بازگشت، زیرا بازارها به نگرانی ها در مورد First Republic Bank واکنش نشان دادند. گزارش شده است که مشتریان در ماه مارس حدود ۱۰۰ میلیارد دلار سپرده از First Republic برداشته اند. اتریوم نیز جهش کرد و به بالای ۱۹۰۰ دلار رسید.

بیت کوین (BTC) روز چهارشنبه با واکنش بازارها به خبر کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری سپرده ها در بانک فرست ریپابلیک در ماه گذشته، کامبک زد. بیت کوین در اوایل جلسه امروز به اوج ۲۹,۱۲۱.۹۷ دلار رسید، پس از پایین ترین سطح ۲۷,۲۱۷.۱۷ دلار در روز قبل. این حرکت بیت کوین را به بالاترین حد خود در هفت روز گذشته رساند، زمانی که بالای ۳۰۰۰۰ دلار معامله می شد.

به طور کلی، افزایش قیمت در حالی اتفاق می‌افتد که گاوها در روز سه‌شنبه، نقطه حمایت بلندمدت ۲۷۰۰۰ دلار را رد کردند. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز از یک طبقه خودش در نقطه ۴۴.۰۰ جهش کرد و اکنون در ۵۴.۰۹ دنبال می شود. سقف ۵۵.۰۰ احتمالاً به عنوان یک ایست بازرسی برای گاوها عمل خواهد کرد، و اگر آنها فراتر از این حرکت کنند، این احتمال قوی وجود دارد که بیت‌کوین به ۳۰۰۰۰ دلار برسد.

علاوه بر بیت کوین، اتریوم (ETH) نیز در محدوده سبز بود، زیرا قیمت ها یک رگه زیان سه روزه را شکستند. پس از پایین ترین سطح ۱۸۰۵.۳۲ دلار در روز سه شنبه، اتریوم به اوج خود در ۱۹۱۹.۷۲ دلار در اوایل روز جهش کرد. در نتیجه این حرکت، اتریوم به بالاترین سطح پنج روزه خود رسیده است و قیمت در حال حاضر حول نقطه مقاومت در ۱۹۱۵ دلار در نوسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *