امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Tuesday, 30 April , 2024    01:14

مهسا طهماسبی

Loading

مهسا طهماسبی بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان است که آبان ماه سال ۱۳۷۲ در کرج متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون فارغ‌التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد.

او در دوران دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرد و قصد داشت که جراح قلب شود اما در زمان ورود به دانشگاه منصرف شد و به سمت تحصیل در زمینه هنر رفت.

مهسا طهماسبی بازیگر کشورمان اصلالتا بابلی است و در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد و تنها یک برادر دارد.

مادر و پدر مهسا طهماسبی اختلاف سنی کمی با او دارند و مادر ایشان حسابدار بوده و تنها برادرشان حدود دو سال است که به خارج از کشور مهاجرت نموده است.

مهسا برادرزاده مائده طهماسبی بازیگر شناخته شده تلویزیون  فرهاد آئیش هم شوهر عمه معروف ایشان می باشد.

این بازیگر جوان که به تازگی در سریال برف بی صدا می بارد، بازی کرده است، ماه های آخر بارداری خود را می گذراند و دختر ایشان در تابستان به دنیا خواهد آمد.

خانم بازیگر در دوران راهنمایی به صورت حرفه ای بسکتبال بازی میکرد و بعد از آن مدتی هندبال و فوتبال را تجربه کرده است و ورزش بدنسازی هم از ورزش های مورد علاقه او است.

مهسا طهماسبی کار بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در سال ۹۴ با فیلم ماه در جنگل سیامک شقایقی جلوی دوربین رفت سپس در فیلم دوئت بازی کرد.

سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم اولین تجربه بازیگری مهسا طهماسبی در نوروز ۱۳۹۶ و در ۲۴ سالگی است.

دوئت محصول سال ۱۳۹۴ فیلمی عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی نوید دانش و تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف است. هدیه تهرانی ، علی مصفا ، نگار جواهریان ، پانته‌آ پناهی‌ها ، علیرضا آقاخانی ، مرتضی فرشباف ، مهسا طهماسبی و… از بازیگران فیلم دوئت می باشند.

این فیلم روایتگر داستان مواجهه دوباره زن و مردی است که در دوران دانشگاه عاشق یکدیگر بوده‌اند و حالا بعد از گذشت چندین سال در حالیکه هرکدام ازدواج کرده‌اند و زندگی خود را دارند، باهم مواجه می‌شوند.

سریال کامیون مجموعه تلویزیونی کمدی و طنز به کارگردانی مسعود اطیابی است که در نوروز ۱۳۹۹ از شبکهٔ ۲ سیما پخش شد. مهدی هاشمی ، لعیا زنگنه ، جهانبخش سلطانی ، بیتا سحرخیز ، علی عامل هاشمی ، بهنام شرفی ، هادی مرتضی زاده ، مهسا طهماسبی ، گیتی قاسمی ، نادر سلیمانی و… از بازیگران سریال کامیون هستند.

داسته سریال (کامیون) در مورد یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته‌است، درگیر ماجراهایی می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *