امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Sunday, 28 April , 2024    23:47

خلاصه داستان قسمت ۱۵ پوست شیر

Loading

انر: پلیسی، جنایی

کستینگ و بازیگران:

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج

کارگردان: جمشید محمودی

سریال معمایی / جنایی پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی، یک مجموعه نمایش خانگی است که از روز ۶ مهرماه ۱۴۰۱ آغاز به پخش کرده است

در قسمت هفتم از فصل دوم یا همان اپیزود پانزدهم پوست شیر دیدیم که نعیم و رضا پس از باخبر شدن از زنده بودن ساحل، در پی ادب کردن صمد برمی آیند. با حقارت و توهین به او از صحنه عریان او فیلم گرفته و او را تهدید می کنند که اگر باری دیگر سراغ دختر یا خانمی دیگر برود، این فیلم ها را پخش خواهند کرد. پس از این است که نعیم فیلم زنده بودن ساحل را برای مادر ساحل می فرستد و باعث خوشحالی غیرقابل وصف وی می شود.

همگان ازاتفاقات رخ داده مسرور و خوشحال هستند که رضا همسرش را برای شاه به رستوران دعوت می کند در آن جا، همسر رضا به ذکر این نکته می پردازد که چرا نعیم تا این حد برای رضا مهم است و حتی از وی می پرسد که آیا او را بیشتر دوست دارد یا نعیم را؟ بالاخره رضا تصمیم می گیرد که دلیل این حد از علاقه خود را به رضا بگوید. وی این گونه بیان می کند که سال ها پیش، در زمانی که منزل آن ها آتش گرفته بود و خواهر کوچکش در خطر آتش سوزی و مرگ بود، نعیم به یک باره به درون خانه رفته و از میان شعله های آتش، خواهرش را در پتویی خیس و مرطوب پیچیده و او را نجات می دهد. سپس به همگان می گوید که این رضا بوده است که باعث نجات خواهرش شده است. پس از این است که وی تصمیم می گیرد هر جا هر آتشی بود حاضر است که برای رضا دل به آتش بزند. به این ترتیب مشخص می شود که چرا وی تا این حد برای رضا مرام و معرفت به خرج می دهد و به او ارادت دارد!

در ادامه صمد به محل اقامت نعیم بازمی گردد و از در دوستی با او می آید. وی این گونه بیان می کند که از طریق فرد اصلی رباینده ساحل با او تماس گرفته شده و می خواهند ساحل را از لب مرز به خارج هدایت کنند. مساله ای که از آغاز بودار و مشکوک بود. چرا که خیلی به درو از واقعیت بود که فرد اصلی با صمد که مهره ای سوخته و لورفته شده است تماس بگیرد. حدس و گمان ها درست از آب در می آید و مشخص می شود که هدف اصلی وی چیست. صمد در لحظه غفلت نعیم به او حمله کرده و با افراد تیمش او را گروگان می گیرد و با خود می برد.

در سکانس پایانی این اپیزود، ساحل در سلولی تاریک و نمور دیده می شود که با رنج فراوان زندانی شده است. به او جیره غذایی اندکی می دهند تا زنده بماند. هنوز به طور قطع مشخص نیست که دقیقا چه کسی پشت این ماجراها مخفی شده است ولی حدس محتمل بهزاد (ناپدری ساحل) است. ولی دست کم از انگیزه ای وی برای انجام این عمل شیطانی و هولناک تا بدین جا اطلاعاتی در دست نیست.

برای رسیدن به پاسخ این پرسش، شما را دعوت به تماشای قسمت ۱۶ سریال پوست شیر می کنیم. توصیه اکید داریم که قسمت شانزدهم پوست شیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *