امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Sunday, 28 April , 2024    15:46

وام خرید کالا بانک مهر ایران

Loading

وام خرید کالا یکی از تسهیلات بانک مهر ایران است که با کمک آن می‌توانید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با کالاکارت برای خرید لوازم خانگی وام بگیرید.

استفاده از طرح خرید کالا که با نام کالا کارت شناخته می‌شود نیازی به سپرده‌گذاری ندارد و مشتریان می‌توانند با توجه به سهمیه ماهانه شعب از وام قرض‌الحسنه برای خرید کالا مانند لوازم خانگی، یخچال، ماشین لباس شویی یا خدمات استفاده کنند.

وام خرید کالا بانک مهر ایران به چه کسانی تعلق می گیرد؟
بر اساس اطلاعات سایت بانک مهر ایران، همه افرادی که قصد خرید کالا یا خدمات دارند می‌توانند به جای خرید نقدی از خرید اقساطی بدون سود در این طرح استفاده کنند. اما به هیچ عنوان نباید چک برگشتی یا بدهی به سیستم بانکی داشته باشند.

خرید کالا در این طرح با استفاده از کالا کارت انجام می‌شود که در ادامه شرایط و نحوه‌ی دریافت آن را می‌خوانید.

شرایط دریافت کالا کارت
ابتدا باید در این بانک حساب باز کنید. افتتاح حساب هم می‌تواند به صورت حضوری با مراجعه به شعب این بانک و هم از طریق آنلاین و با استفاده از همراه بانک مهر ایران یا سایت آن به این آدرس انجام شود.

دریافت این وام و استفاده از کالا کارت نیاز به یک ضامن رسمی دارد.

فهرست فروشگاه‌های طرف قرارداد کالا کارت
قبل از دریافت کالا کارت باید کالا یا خدمت مورد نظر و پذیرنده آن را انتخاب کنید. برای اطلاع از فروشگاه‌های طرف قرارداد به وب‌سایت مهر ایران مراجعه کنید و در قسمت کالا کارت روی گزینه‌ی مشاهده پذیرندگان کلیک کنید. می‌توانید فروشگاه‌های طرف قرارداد را مشاهده کنید یا فایل اکسل آن را دانلود کنید. همچنین می‌توانید از طریق نرم‌افزار همراه بانک مهر ایران یا شعبه‌های این بانک فهرست فروشگاه‌های طرف قرارداد را دریافت کنید.

درگاه خرید از طریق کدملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *