امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Sunday, 28 April , 2024    02:44

فقط دائمی رسمی محضری

Loading

این یکی از دیالوگ های فیلم کمدی هتل هست که مریم وحیدزاده بیان میکند در نقش مهتاب و همسر رامین قادری

داستان فیلم بدین صورت است

امین بعد از یک ازدواج ناموفق، با مهتاب آشنا شده و با او ازدواج می‌کند. او در روز عروسی‌اش با تماسی از جانب سهیلا، همسر سابقش، روبه‌رو می‌شود که از او می‌خواهد در قبال بخشیدن کل مهریه و مقداری پول، با او به سفر رفته و وانمود کنند که هنوز با یکدیگر زن و شوهر هستند تا بتوانند از عمه سهیلا پول قرض کنند. رامین به مهتاب می‌گوید که باید به ماموریت برود و راهی سفر می‌شود. از طرف دیگر مسعود، رئیس رامین، با منشی شرکت، خانم دائمی، در همان هتل رامین اقامت دارد و قصد دارد به همسرش خیانت کرده و با منشی‌اش ازدواج کند. مهتاب که بعد از عروسی از داماد جدا شده، با پدرش به محل اقامت رامین می‌آید تا در کنار او باشد و ماجرا از همین‌جا شروع می‌شود. رامین که باید سهیلا را از مهتاب مخفی نگه دارد با آمدن ستاره، همسر مسعود، خودش را همسر خانم دائمی معرفی می‌کند و اوضاع پیچیده‌تر می‌شود

مریم وحید زاده متولد دهه ی ۶۰ است. وی یکی از بازیگران تازه کار عرصه هنر و تلوزیون است که فعالیت حرفه ای خود را با کار در تئاتر آغاز نموده است.وی بازیگر توانای تئاتر است. اگرچه او را مقابل دوربین کمتر دیده ایم و تا پیش از این نیز تجربه بازی، در سریال های تلویزیونی را نداشت اما در عرصه نمایش حضور جدی داشت. او غیر از بازیگری، در زمینه گریم نیز فعالیت دارد.

وحیدزاده با بازی در نقش ثریا در سریال سرجوخه اولین کار تلویزیونی اش را تجربه کرده است. ثریا دختری جوان و در آستانه ازدواج است که به پسری به نام غلامرضا با بازی حمیدرضا محمدی علاقه مند است. این دو جوان اگرچه عاشق هم هستند اما مشکلات زیادی سر راه شان قرار دارد و مهم ترین آنها موضوعات اقتصادی و مسئله اشتغال غلامرضا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *