امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Friday, 3 May , 2024    05:35

مهتاب ثروتی

Loading

مهتاب ثروتی متولد ۲ بهمن ۱۳۷۰ در تهران است و فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی می باشد و از عکاسی در سریال و تلویزیون شروع کرد سپس به عنوان بازیگر وارد تئاتر شد و حالا در سینما و تلویزیون حضور دارد. وی یک خواهر بنام نگین و یک برادر بنام امیر دارد.

اولین حضورش در سریال کیمیا بود و سپس در سریال در جستجوی آرامش نقش آفرینی کرد. ثروتی در فیلم های سینمایی متولد ۶۵، هدیه و حریم شخصی نیز حضور داشته است.

در سال ۹۸ در سه فیلم پروا، جوجه تیغی و شیطان وجود ندارد بازی کرد. او همچنین در سال ۱۴۰۰ در فیلم چهره به چهره به کارگردانی بابک بهرام بیگی با هانیه توسلی هم بازی شد.

فیلم های کولبرف و دون ژوان از دیگر کارهای این بانوی هنرمند است.

خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با بازی نگار جواهریان و اشکان خطیبی است. این سریال به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌ کنندگی علی اسدزاده ساخته شده است.

«خاتون» روایت داستانی-تاریخی از خانواده‌ ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌ شود. تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد.

مهتاب ثروتی «ماری» دختری دورگه از مادری آلمانی و پدری ایرانی است. «ماری» دخترِ فریدون خان و نقش دختر داییِ شیرزاد قصه‌ی ماست.گفتنی است  نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان، شبنم مقدمی، مهران مدیری، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی، بهنام شرفی، علی فروتن، داریوش موفق، مهران غفوریان، پیام دهکردی، فرخ نعمتی، عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت، آیدا ماهیانی، شیرین محسنی، رضا عباسی، پیمان میرزایی، سمانه منیری، مجید گیاهچی و مرجان متقی، بازیگران سریال خاتون هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *