امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Thursday, 2 May , 2024    15:12

تاکسی برقی تهران

Loading

انگار وزیر صمت با تمام قوا تصمیم دارد تا وعده برقی شدن ماشین‌ها را عملی کند و این بار نوبت شرکت کرمان‌موتور بود تا آیین رونمایی خودروهای برقی‌اش که به تاکسیرانی اختصاص دارد را برگزار کند.

واقعیت امر این است برقی‌سازی خودروها حالا چه در قالب حمل و نقل عمومی ‌ یا شخصی، امری است که وزیر به آن پافشاری دارد و شرکت کرمان‌موتور هم در حال حاضر جزو خودروسازان خصوصی موفق محسوب می‌شود و در این امر پیش‌قدم شده است.

تاکسی برقی

در این طرح ۴۰۰ دستگاه خودروی E50A  طی همکاری شرکت خدمات بین‌الملل کرمان‌خودرو و شاتل در اختیار تاکسیرانان قرار گرفته و به کمک اپلیکیشن شهرزاد تاکسیرانی خدمت‌رسانی خواهند کرد.قیمت این خودروها یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان تعیین شده است که به صورت اجاره به شرط تملیک در اختیار رانندگان قرار خواهد گرفت.

از این تاکسی‌ها در مسیر مرکز به شمال و همچنین غرب به شرق شهر تهران استفاده خواهد شد. بر این اساس، در مرحله اول ۱۰۰ دستگاه تاکسی طی هفته آینده به عنوان تاکسی پلاک‌گذاری شده و در سطح شهر به ارائه خدمات می‌پردازند.

گفتنی است خودروی  KMC E۵۰A در اصل نسخه برقی همان کی‌ام‌سی جی‌۷ کرمان‌موتور است که پیش از این در اختیار مشتریان ایرانی قرار گرفته و با استقبال نسبتاً قابل‌قبولی مواجه شده بود. تاکسی‌های برقی JAC توسط شرکت خدمات بین‌الملل کرمان‌خودرو، k.vis، با همکاری شاتل، توسط اپلیکیشن شهرزاد سازمان تاکسیرانی ارائه خدمات خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *