امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Tuesday, 23 April , 2024    19:20

ستایش دهقان ستاره آینده سینما

Loading

ستایش دهقان در ابتدا نام فامیل ستایش مرادی بوده است و او در سریال ها و فیلم هایی که بازی کرده با نام ستایش مرادی شناخته می شود اما یکباره و ناگهانی او نام فامیلش را به دهقان تغییر داده است. علت تغییر فامیلی مشخص نیست. اگر نام ستایش مرادی را جستجو کنید عکس ها و نقش های کودکی او را می توانید ببینید

ستایش در سریال جیران را نقش گلنسا را بازی کرده است او دختری ۱۴ ساله است که اولین بار در سریال جیران بازی کرد. ستایش دهقان نقش مکمل در این سریال را دارد اما تاثیرگذاری نقش او به حدی است که توانسته او را به یکی از بازیگران محبوب این سریال تبدیل کند. 


بازی ستایش دهقان در نقش گلنسا در کنار بازیگران بنامی چون مهدی پاکدل ، پریناز ایزدیار و نسرین نکیسا امتیاز بسیار بزرگی برای اوست. 
گلنسا در سریال جیران رازدار خواهرش است او دختری است که می داند جیران عاشق خدیجه است و می خواهد با او ازدواج کند اما چاره ای بجز راضی کردن خواهرش به ازدواج با شاه ندارد. 
همین گلنسا است که مجبور می شود راز خواهرش را در مقابل سلمان بیک فاش کند و در نهایت جیران برای نجات جان سیاوش چاره ای بجز اینکه به خواسته شاه تن بدهد ندارد. 
حالا سیاوش هم جانش را به گلنسا مدیون است. 

ستایش دهقان (مرادی) و بابک حمیدیان

ستایش دهقان در سال ۱۳۹۲ بازیگر سریال سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی شد که باعث شد او بسیار دیده شود. 
ستایش (دهقان ) مرادی توانست با بازی در سریال سرزمین مادری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، نیکی کریمی و شبنم قلی‌خانی بر تجارب او افزود.
او  علاوه‌بر سریال سرزمین مادری، سال ۱۳۹۵ در فیلم اروند نیز بازی کرده است. ستایش مرادی این‌بار با پوریا آذربایجانی یعنی کارگردان فیلم اروند و هنرمندانی چون سعید آقاخانی، طناز طباطبایی، پانته‌آ پناهی‌ها و مهرداد صدیقیان همکاری داشت.

ستایش دهقان در نقش گلنسا خواهر جیران

در این سال‌ها ستایش دهقان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران محمدعلی شادمان با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ستایش مرادی داشته است.
از دیگر کارهای او بازی در نقش اصلی فیلم چند دقیقه با آنا است که در آن فیلم هم با نام ستایش مرادی بازی کرد. او در سریال سرزمین کهن هم بازی کرده است. تئاتر جنایت و مکافات دیگر هنرنمایی اوست. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *