امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Saturday, 27 April , 2024    14:28

دانلود کامل و با حجم رایگان قسمت ۲ سریال سرگیجه

 سرگیجه سریالی درام و رازآلود به و کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است؛ از جمله بازیگران این سریال می‌توان به حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی اشاره کرد.

دانلود قسمت ۲ سریال سرگیجه

‎ حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سید، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاد، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری، شایسته سجادی

بازیگران سریال سرگیجه

داستان سریال سرگیجه

پیمان بعد از یک سوء تفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

کارگردان: بهرنگ توفیقی

تهیه‌کننده: مهدی بدرلو

نویسندگان: محمد منعم و همایون حجازی

درباره سریال سرگیجه

دانلود قسمت ۳ سرگیجه

سرگیجه، سریالی درام و رازآلود، با بازی حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی با معرفی میلاد معیری و شایسته سجادی، به نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی، تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو و کارگردانی بهرنگ توفیقی محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است.

سریال ایرانی و جدید سرگیجه محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران به نویسندگی داستان و فیلمنامه محمد منعم و همایون حجازی و تهیه کنندگی مهدی بدرلو، کارگردانی سریال سرگیجه نیز بر عهده بهرنگ توفیقی می باشد. این سریال دومین تجربه حضور بهرنگ توفیقی در شبکه نمایش خانگی نیز می باشد، آخرین حضور بهرنگ توفیقی در شبکه نمایش خانگی به یک سریال بازمیگردد که با عرضه آن در شبکه نمایش خانگی با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد و هنوز هم کلیپ و نماهنگ های این مجموعه در شبکه های مجازی گاها ترند میشود. سریال آقازاده نامی بود که در سال ۱۳۹۹ بیشتر از تمامی سریال های شبکه نمایش خانگی بز سر زبان ها افتاده بود و با استقبال گسترده نیز همراه شده بود.

حال بهرنگ توفیقی پس از یک حضور موفق در شبکه نمایش خانگی بعد از ۲ سال از آخرین حضور خود، با یک سریال جدید به نام سرگیجه قرار است بازهم در شبکه نمایش خانگی حاضر شود. این کارگردان و نویسنده ۴۵ ساله تا کنون بیش از ۹ مجموعه تلویزیونی را برای شبکه های مختلف صدا و سیما ایران کارگردانی کرده است که همگی مورد استقبال تماشاگران نیز قرار گرفته است که از مهمترین آثار پخش شده و مورد استقبال میشود به سریال پدر، بی همگان، پشت بام تهران و… اشاره کرد. اما پس از موفقیت آقازاده توفیقی ترجیح داده است که سریال جذاب جدید خود را به جای ساخت در تلویزیون برای شبکه نمایش خانگی عرضه نماید.

سریال جدید سرگیجه به نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی را میشود یک سریال پرستاره از بازیگران مطرح سینمای ایران نامید چرا که در آن هنرپیشگان تراز اول در سرگیجه قرار است که به ایفای نقش خود نیز بپردازند. اما شاید از مهمترین بازیگران این سریال میشود به حضور رعنا آزادی ور و هادی حجازی اشاره کرد که این روزها سریال های مهم دیگری را نیز در شبکه نمایش خانگی به نام جیران و پوست شیر در نوبت پخش دارند.  هادی حجازی فر که این روزها به مرد شماره یک سریال های شبکه نمایش خانگی تبدیل شده است و با پخش هر یک از سریال این شبکه در آن حضور فعال دارد، در این سریال نیز به کارگردانی بهرنگ توفیقی به ایفای نقش پرداخته است.

از طرف دیگر حامد بهداد و هومن سیدی که در این سریال یکی از نقش های مهم و کلیدی این سریال را نیز ایفا می کنند هر دو پنجمین حضور خود در سریال های شبکه نمایش خانگی پشت سر می می گذارند. این دو بازیگر تا کنون در هیچ یک از سریال های منتشر شده در شبکه نمایش خانگی و تلویزیون در کنار یکدیگر به ایفای نقش نپرداخته اند و سرگیجه اولین همکاری این دو بازیگر در یک سریال می باشد که قرار است در سرگیجه نقش های مهم و کلیدی  از شخصیت های سریال ایرانی سرگیجه را نیز ایفا کنند.

بهرنگ توفیقی از آخرین ساخته خود در شبکه نمایش خانگی که آقا زاده نام دارد و بازیگران مطرحی در آن نیز به ایفای نقش پرداخته بود، در سریال جدید خود به نام سرگیجه از هیچ یک از تیم قدیمی خود از نویسنده و بازیگر استفاده ننموده است و با یک تیم جدید قرار است بازهم هم وارد شبکه نمایش خانگی گردد باید دید آیا سریال جدید او همانند آقازاده میتواند برای هفته های متوالی سریال برتر شبکه نمایش خانگی لقب گیرد یا خیر؟باید منتظر ماند و دید… اما با توجه به ساخته های این کارگردان و تلویزیون که همگی مورد استقبال تماشاگر قرار گرفته است انتظار می رود این سریال نیز هم با استقبال خوب تماشاگران مواحه شود. چرا که در ان هنرپیشگان مطرحی به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال سرگیجه یک داستان درام و جنایی می باشد که در خلاصه داستان آن آمده است که  پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

بازیگران سریال سرگیجه

حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی

تاریخ پخش سریال سرگیجه

سریال جدید سرگیجه از اواسط زمستان در تاریخ ۲۶ دی ماه سال ۱۴۰۱ از شبکه نمایش خانگی منتشر شد. روزهای دوشنبه هر هفته در ساعت ۲۰:۰۰ از سایت هکس دانلود به پخش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *