امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Thursday, 2 May , 2024    23:46

سریال مستوران از شبکه یک سیما

Loading

این مجموعه به کارگردانی سید علی هاشمی و تهیه کنندگی عطا پناهی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،تاریخی و داستانی است.فصل اول این سریال سال ۱۴۰۱ از شبکه یک پخش شد و مورد استقبال و توجه بینندگان قرار گرفت و بلافاصله بعد از آن فصل دوم این سریال ساخته شد البته با بازیگران جدید و توانمند.فصل دوم این مجموعه هم در ادامه داستان فصل اول این مجمموعه روایت می‌شود. برای فصل جدید این مجموعه علاوه بر لوکیشن‌های فصل اول، دکورسازی فراوانی در اطراف تهران انجام شد. فصل دوم این سریال از ۲۸ آذر ۱۴۰۲ از شیکه یک پخش می شود و می توانید ان را ببینید.

مستوران

از جمله هنرمندان سریال می توان به کاوه خداشناس، فرهاد آییش، فاطمه گودرزی، محیا دهقانی، خسرو دهقانی، بهنام تشکر، ثریا قاسمی و…. اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده لطفعلی در سیزدهمین روز فروردین موفق به دیدار «ماه منیر» دختر حاکم مستوران می‌شود، این دیدار شروع عشقی زیبا و پر ماجرا است، غافل از آنکه دختری از کودکی در انتظار او بوده و مردی قدرتمند در رویای رسیدن به «ماه منیر» است این شروع جنگی طولانی است…

نا گفته نباشد این سریال در کل روایت‌گر ماجراهایی تلفیقی و عاشقانه از داستان‌های کهن ایرانی از جمله هزار و یک شب، کشکول، گلستان و شاهنامه بوده که در شهری به نام «مستوران»، حدود پانصد سال پیش رخ داده است.

زمان پخش سریال مستوران فصل دوم از شبکه یک

این سریال از ۲۸ آذر ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۱۰ شب و تکرار آن روز بعد ساعت ۸ صبح و ۱۵ ظهر از شبکه یک سیما پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *