امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Sunday, 28 April , 2024    19:58

ونوس حسن کانلی

Loading

ونوس حسن کانلی بازیگر نقش لیلا در سریال بیگانه ای با من است. از زندگی شخصی خانم کانلی اطلاعاتی در دسترس نیست ولی به نظر میرسد که وی در خانواده ای ۴ نفره متولد شده است و دارای یک خواهر به نام پانیز است. او فعالیت هنریش را از سال ۱۳۸۹ با تئاتر شروع کرد و موفق شد در سال ۱۳۹۳ اولین فیلم سینماییش به نام تا آمدن احمد که در ژانر دفاع مقدس است را بازی کند.

بچه های طوفان

ونوس کانلی پس از آن با سریال دوردست ها وارد قاب تلویزیون شد وی در این سریال نقش دختری به نام یگانه را بازی کرده است و با بازیگران مطرحی مانند فاطمه گودرزی، دانیال حکیمی و هومن برق نورد هم بازی بوده است.

ونوس حسن کانلی

بازیگر
فیلم بچه های طوفان(۱۳۹۸)
فیلم چهل کچل(۱۳۹۵)
سریال دوردست ها

مجموعه تلویزونی

بیگانه ای با من است

این سریال به کارگردانی احمد امینی در روزهای ابتدایی تابستان ۹۸ وارد مرحله تولید شد و با اینکه در چند فصل و اوج شیوع کرونا ساخته شد، اما زمان تولید آن یک سال و نیم به طول انجامید، این سریال علاوه بر تهران، شهرک سینمایی غزالی، در کرج، شیراز، بوشهر نیز مقابل دوربین رفت، بخشی از قصه بیگانه ای با من است، در دهه ۶۰ و بخشی از آن در دهه ۷۰ و ۹۰ می‌گذرد، بنا بر این این سریال در سه فصل داستانی و البته به هم پیوسته تهیه و تولید شده‌است، فصل اول در ۳۳ قسمت و فصل دوم در دو بخش دهه ۷۰ و دهه ۹۰ در ۱۴ قسمت تهیه شده‌است، روایت قصه این سریال در دهه ۶۰ می‌گذرد و در بخش‌های گروه تولید محدودیت‌هایی داشتند اما به علت داستان این سریال، می‌بایست قصه در این دهه روایت می‌شد، از آنجا که دو فصل این سریال در دو برهه زمانی متفاوت به تصویر کشیده شده‌است، به همین دلیل هر کدام از این فصل‌ها توسط یک کارگردان ساخته شده‌است، احمد امینی کارگردانی فصل یک و آرش معیریان کارگردانی فصل دو را به عهده دارد.

ونوس حسن کانلی
Mrs Venus Hasan Connelly Iranian actress she played the role of Leila in the series Beganei Ba Man ast (a stranger with me). There is no information available about Mrs. Connelly's personal life, but it seems that she was born in a family of 4 and has a sister named Paniz. He started his artistic career with theater in 2009 and managed to play his first movie in the year 2014 called Ta Amadan Ahmad (by Ahmad comming), which is in the genre of holy defense.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *