امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Friday, 3 May , 2024    04:41

سریال نیوکمپ

Loading

سریال «نیوکمپ» روایتگر قصه خانواده سرچشمه و مشکلاتشان است. در این سریال خانواده سرچشمه، خانواده‌ای صمیمی نشان داده می‌شود که هرکدام از اعضای خانواده‌اش همدیگر را دوست دارند و رابطه گرمی با هم دارند. اما در عین حال گاهی با تندی با همدیگر صحبت می‌کنند و به همدیگر توهین و بی‌احترامی می‌کنند.

ساناز سعیدی
ساناز سعیدی

سریال نیوکمپ ژانری کمدی دارد و طبیعتا نمایش ناهنجاری‌هایی مثل استفاده از الفاظ نامناسب و بدزبانی شخصیت‌ها در قالب داستان نادیده گرفته می‌شود و به نوعی مهر تایید به آن داده می‌شود. همچنین میزان الگو و تاثیرپذیری از این گونه رفتارهای ناپسند را نیز در مخاطب کودک و نوجوان بالا می‌برد. لازم است که شما در هنگام تماشای این اثر، نکات منفی سریال و تاثیر مخرب بی‌احترامی و توهین شخصیت‌ها به همدیگر را به فرزندتان گوشزد کنید.

در این سریال شاهد ناهنجاری‌های بسیاری هستیم اما در کنار این ناهنجاری‌ها، الگوهای مثبتی وجود دارد که به پیام‌‌ها و نکات آموزنده‌ای اشاره می‌کنند. هر کدام از اعضای خانواده سرچشمه مرتکب اشتباهاتی می‌شوند اما در طی داستان و با راهنمایی‌های الگوی مثبت سریال، به کارهای نادرست خود پی می‌برند. وجود الگوی مثبت در این سریال به مخاطب کمک می‌کند تا بین شخصیت‌های مثبت و منفی سریال وجه تمایز پیدا کند و متوجه اشتباهات هرکدام از شخصیت‌ها بشود.                                           

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *