امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ |   Tuesday, 16 April , 2024    14:03

مسابقه تا کوه اسرارآمیز

Loading

(به انگلیسی: Race to Witch Mountain) یا پیش به سوی کوه اسرارآمیز یک فیلم ماجراجویانه و علمی تخیلی محصول ۲۰۰۹ آمریکا است. این فیلم را اندی فیکمن کارگردانی کرده‌است. این فیلم نسخه دوباره‌سازی فیلم موفق فرار به‌سوی کوهستان جادو است که در سال ۱۹۷۵ توسط شرکت والت دیزنی تولید شده بود. این فیلم ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان است و از زمان اکران فروش خوبی داشته‌است

داستان فیلم دربارهٔ یک راننده تاکسی به نام جک برونو (دواین جانسون) است که به دو نوجوان به نام‌های ست (الکساندر لودویگ) و سارا (آناسوفیا راب) کمک می‌کند تا از دست یک سازمان بزرگ غیرقانونی بگریزند.

الکساندر لودویگ در این فیلم نوجوان است وقتی بزرگتر شد در وایکینگها نقش پسر اول رگنار را بازی کرد.

این دو نوجوان از قدرت‌هایی ماوراءطبیعی برخوردار هستند که این سازمان متوجه این موضوع شده‌است. اعضای سازمان قصد ربودن آن‌ها را دارند تا به کمک نیروی مرموزشان بر کره زمین مسلط شوند. ست و سارا به همراه جک و چند دوست دیگر برای فرار از دست این گروه زیرزمینی، به سوی کوهستان جادو می‌شتابند.

الکساندر ریچارد “الکس” لودویگ (به انگلیسی: Alexander Richard “Alex” Ludwig) (زادهٔ ۷ مه ۱۹۹۲ در ونکوور) یک بازیگر کانادایی است. او با بازی در نقش ویل استنتن در فیلم جستجوگر: تاریکی بالا می‌گیرد که نخستین فیلم از سه‌گانه‌ای بر پایه رمان‌های سوزان کوپر بود، بیشتر شناخته شد. او در سریال وایکینگ‌ها نیز نقش بیورن یارنسیدا را ایفا کرده‌است. لودویگ در سال ۲۰۰۹ در فیلم مسابقه تا کوه جادوگران به بازی پرداخت. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به بازی‌های گرسنگی، و پسران بد تا ابد اشاره کرد.لودویگ در ۱۹۹۲ونکوور، بریتیش کلمبیا به دنیا آمد. او دو خواهر و یک برادر دارد که از همه آن‌ها بزرگتر است. پدر او هرالد یک تاجر و مادرش شارلین یک بازیگر پیشین است.

آناسوفیا راب (به انگلیسی: AnnaSophia Robb) (زادهٔ ۸ دسامبر ۱۹۹۳ در دنور) (۱۷ آذر ۱۳۷۲) یک مدل ، بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده آمریکایی است. او در سال ۲۰۰۵ با بازی در فیلم‌های به‌خاطر وین-دیکسی و چارلی و کارخانه شکلات‌سازی شناخته شد. پس از آن راب در سال ۲۰۰۷ در فیلم پلی به سوی ترابیتیا و در سال ۲۰۰۹ در فیلم مسابقه تا کوهستان جادو به بازی پرداخت.او در اواسط سال ۲۰۱۸ در فیلم ترسناک Down A dark Hall به بازی پرداخت و اخیراً با جویی کینگ در مجموعهTHE ACT همبازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *