امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Saturday, 27 April , 2024    05:26

پایان منشور مهسا

Loading

منشوری که به منشور مهسا معروف بود و گفته میشد”برای براندازی فوری جمهوری اسلامی آمده است” و نامش هم همبستگی بود، بعلت اختلافات از درون گسیخته شد تا باز هم نشان دهد اپوزیسیون نظام حاکم تا چه‌اندازه کاریکاتوری و توهمی است.

 رضا پهلوی در توییتر طی توضیحاتی درباره سرنوشت منشور همبستگی که از حدود یک ماه پیش (اسفند ۱۴۰۱) به‌همراه تروریستها چون عبدالله مهتدی (از حزب تروریستی و تجزیه‌طلب کومله) و معصی علی‌نژاد و حامد اسماعیلیون و چند نفر دیگر تشکیل داده بودند، تلویحاً اذعان کرد که این حرکت به یک ماه نرسیده عملاً منحل شده است!

وی نوشت که “هدف، کوشش و ترجیحم همیشه این بوده که حداکثر نیروهای سکولار و دموکراسی‌خواه از طیفهای مختلف با هم همکاری کنند، اما بر سر پیوستن چهره‌های پیشنهادی به گروه منشور، اجماع به دست نیامد”. 

احتمالا سلطنت طلب ها در افزودن کارچاق کن های مالی به همبستگی ناکام مانده بودند

پسر شاه ایران بر این اساس گفت: با وجود این، من خودم را فقط به حمایت و همکاری با یک گروه محدود نکرده‌ام، و همچنان در نقش مشوق و پشتیبان، بی‌طرفی نسبت به همه گروه‌ها را حفظ خواهم کرد!!

این سخنان عملاً به‌معنای پایان این شوی نمایشی آن هم ظرف فقط چند هفته است.

منشوری که می‌گفتند “برای براندازی فوری جمهوری اسلامی آمده است” و اسمش هم همبستگی بود، خود به‌سرعت برق و باد از درون گسست تا باز هم نشان دهد اپوزیسیون تا چه‌اندازه در فضای غیر واقعی سیر میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *