امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Sunday, 28 April , 2024    20:10

بازگشت معین به ایران

Loading

روز گذشته وزیر ارشاد بعد از جلسه دولت، با یک سوال تازه از سوی یک خبرنگار مواجه شد: «خواننده‌های خاصی مثل معین آیا اگر برگردند اجازه فعالیت دارند؟». وزیر ارشاد به سوال خبرنگار چه جوابی داد؟ اسماعیلی همانطور که انتظارش می‌رفت در یک جواب دو‌پهلو گفت: «حالا اجازه فعالیت کار بعدی است. بحث دیگری‌ست. حضورشان در ایران هیچ مشکلی ندارد. آن {اجرای برنامه} هم طبق قوانین انجام می‌شود.»

این سوال کاربران شبکه مجازی را به یاد ماجرای بازگشت حبیب به ایران انداخت. چه زمانی؟ سال ۱۳۸۸ در دولت محمود احمدی‌نژاد. همین هم باعث شد پیش‌بینی فضای مجازی به این سمت حرکت کند که برگشتن معین، شاید پایانی مشابه زندگی حبیب محبیان به‌دنبال خواهد داشت که با وجود نامه و موافقت اولیه برای بازگشت، نتوانست  آلبومی ضبط و یا کنسرتی در ایران اجرا کند.

 ماجرای ورود معین به ایران دوباره از کجا مطرح شد؟ احتمالا از استوری تسلیتی که او بابت فاجعه کرمان گذاشت و نوشت: « کشتن مردم بیگناه تحت هیچ شرایطی قابل توجیه نیست.» بازگشت او به ایران برای بار چندم است که زمزمه می‌شود. چه تصویری از معین در ذهن مردم باقی مانده و چه آهنگ‌هایی در یادشان حک شده که همچنان موضوع بازگشت او را برای رسانه‌ها با اهمیت می‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *