امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Friday, 3 May , 2024    20:03

داستان فیلم روز روزگاری در غرب

Loading

این فیلم دو درگیری را نشان می دهد که در حوالی فلگستون ، یک شهر خیالی در آمریکا رخ می دهد غرب کهن – نبرد زمینی مربوط به ساخت راه آهن و مأموریت انتقام گیری از یک قاتل خونسرد. مبارزه ای برای Sweetwater وجود دارد ، قطعه ای از زمین در بیابان خارج از Flagstone که شامل تنها منبع آب دیگر منطقه است. این زمین توسط برت مک باین خریداری شد ، وی پیش بینی می کرد که راه آهن باید از آن منطقه عبور کند تا آب را برای لوکوموتیوهای بخار تأمین کند. چه زمانی معلول مورتون ، سرمایه دار راه آهن ، از این موضوع آگاه شد ، او اسلحه اجاره شده خود را برای ترساندن مک بیین به خارج از زمین فرستاد تا فرانک از زمین خارج شود ، اما فرانک در عوض مک باین و سه فرزندش را می کشد ، و شواهد را برای چارچوب راهزن شاین (روباردز) کاشت. در همین حین ، جیل فاحشه سابق از نیواورلان ، فاش کرد که او همسر جدید مک بین و در نتیجه مالک جدید زمین است.

این فیلم با یک اسلحه اسرارآمیز نوازنده سازدهنی آغاز می شود ، که بعداً شاین او را “هارمونیکا” لقب می دهد و سه مرد را که فرانک برای کشتن او فرستاده بود ، تیراندازی می کند. هارمونیکا در یک جاده جاده ای به سوی Sweetwater ، جایی که او همچنین با خانم McBain روبرو می شود ، به Cheyenne اطلاع می دهد که به نظر می رسد که این سه تیرانداز در نقش مردان Cheyenne ظاهر می شوند. چایان پس از مدت کوتاهی به Sweetweet می رسد و به نظر می رسد هر دو مرد مورد علاقه خانم مک بین قرار گرفته اند. هارمونیکا توضیح می دهد که طبق قرارداد فروش ، او آب شیرین را از دست خواهد داد مگر اینکه ایستگاه ساخته شود تا زمانی که تیم سازنده پیست به آن نقطه برسد ، بنابراین چاین افراد خود را برای ساخت آن کار می کند.

فرانک در برابر مورتون که می خواهد با خانم مک بیین معامله کند رو می کند و در قطار شخصی اش که بیرون از کویر است تحت مراقبت از او بی حرکت می شود. در عوض ، خانم مک باین به فرانک اجازه می دهد تا او را اغوا کند ، ظاهراً برای نجات جان او ، و سپس مجبور می شود اموال خود را در یک حراجی بفروشد ، جایی که افراد فرانک سایر پیشنهاد دهندگان را می ترساند. هارمونیکا با در دست داشتن Cheyenne با اسلحه ، برنامه فرانک برای پایین نگه داشتن قیمت را مختل می کند و با پرداخت پاداش Cheyenne تحت تعقیب ، پیشنهاد بسیار بالاتری ارائه می دهد ، اما چون Cheyenne در قطار منتقل می شود زندان یوما ، دو نفر از اعضای باند وی ، بلیط های یک طرفه قطار را خریداری می کنند و قصد دارند به او کمک کنند تا فرار کند.

اکنون مورتون به افراد فرانک پول می دهد تا علیه او روی بیاورند. هارمونیکا با جلب توجه خود به محل زندگی آنها از اتاقی که خانم مک بین در آن استحمام می کند ، به فرانک کمک می کند تا آنها را بکشد. هنگام بازگشت فرانک به قطار مورتون ، متوجه می شود که مورتون و افراد باقیمانده اش در نبرد با باند شاین کشته شده اند. سپس فرانک برای مقابله با هارمونیکا به Sweetwater می رود. در دو نوبت ، فرانک از او س askedال کرد که او کیست ، اما هر دو بار هارمونیکا فقط با نام مردان پاسخ داد “قبل از اینکه شما را بشناسند زنده بودند”. این بار هارمونیکا می گوید که “فقط در نقطه مرگ” چه کسی را فاش می کند.

در حالی که این دو برای دوئل اسلحه آماده می شوند ، انگیزه هارمونیکا در یک فلاش بک مشخص می شود. یک فرانک جوان پسری را مجبور می کند که برادر بزرگترش را روی شانه هایش نگه دارد ، در حالی که گردن برادرش در یک طناب پیچیده از قوس قرار دارد. در حالی که پسر تلاش می کند وزن برادرش را نگه دارد ، فرانک یک سازدهنی را در دهان پسر نفس نفس می زند. برادر بزرگتر فرانک را لعنت می کند و پسرک (که بزرگتر خواهد شد هارمونیکا خواهد شد) روی زمین می ریزد. با بازگشت به زمان حال ، هارمونیکا ابتدا نقاشی می کشد و به فرانک شلیک می کند. وی بعنوان یک یادآوری سازدهنی خود را در دهان فرانک در حال مرگ پر می کند.

دوباره در خانه ، هارمونیکا و شاین با خانم مک بیین که بر ساخت ایستگاه راه آهن نظارت دارد ، با رسیدن خدمه راه آهن به Sweetwater خداحافظی می کنند. در حالی که این دو نفر سوار می شوند ، چایان سقوط می کند و اعتراف می کند که هنگام جنگ با باند فرانک توسط مورتون به شدت زخمی شده است. در حالی که هارمونیکا با جسد Cheyenne سوار می شود ، قطار کار می رسد و خانم مک باین آب را به کارگران راه آهن می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *