امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |   Saturday, 27 April , 2024    12:03

جنگ سرخ در دریای سرخ

Loading

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، یک شرکت باربری دریایی انگلیسی که نامش گفته نشده، مدعی شده که یکی از کشتی‌های این شرک هدف ۳ فروند موشک قرار گرفته است.

این شرکت کشتیرانی گفته است که این موشک‌ها از استان تعز یمن شلیک شده بودند. پیش تر برخی از کانال‌های خبری عبری زبان به نقل از سازمان تجارت دریایی بریتانیا ادعا کرده بودند حادثه‌ای در دریای سرخ و در فاصله حدود ۳۳ مایل دریایی از اریتره رخ داده است.

این حمله در حالی صورت گرفته است که ساعاتی پیش صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی لبنان شهید شد. وزارت خارجه یمن اعلام کرد، ترور شهید صالح العاروری تنش خطرناکی از سوی رژیم صهیونیستی و نقض فاحش حاکمیت لبنان و حقوق بین‌الملل است.

وزارت خارجه یمن افزود: چنین جنایاتی در راستای تلاش رژیم صهیونیستی برای پیروزی است که پس از شکست به دنبال آن است.

وزارت خارجه یمن همچنین از جامعه جهانی خواست تا به عربده کشی صهیونیست‌ها که به همه قوانین بین المللی توهین کردند، پایان دهد. محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز جنایت ترور شهید العاروری را محکوم و آن را نقض حاکمیت لبنان عنوان کرد.

محمد علی الحوثی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله نیز گفت: ما بر همبستگی کامل خود با مردم فلسطین تا تضمین حقوق آنها و بیرون راندن متجاوزان اشغالگر تاکید می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *